Stichting Digitale Promotie Winterswijk

Stichting Digitale Promotie is een Initiatief van Jeroen Bruggers, Gert-Jan Lucas en Willem-Jan Putto.

Om digitaal adverteren te promoten en toegankelijk te maken is een concept ontwikkeld waarbij ondernemers bij elkaar in de etalage adverteren om zo de doorloop van publiek te houden.

Digitaal is anders dan papieren advertenties omdat papier in de prullenbak beland en veel mensen huis aan huis advertenties mijden. Digitaal is de reclame altijd te zien. Eventueel 24 uur per dag. De kracht van herhaling wordt zeker behaald.

Bewust of onbewust wordt uw advertentie door vele consumenten gezien. Zo is wellicht de consument bij de keukenhandelaar ook net op zoek naar nieuw sanitair, nieuwe meubelen, gordijnen, tuininrichting en/of een televisie.

Meedoen

U kunt zelf als winkelier deelnemen in het circuit. Uw advertenties worden getoond bij de overige deelnemers en in uw eigen winkel heeft u een eigen, vrij in te vullen zendtijd. Deze zendtijd in uw eigen winkel kunt invullen met uw eigen berichten. Ook kunt u als ondernemer deze zendtijd verhuren aan uw leveranciers. U vraagt hiervoor in ruil een vergoeding. Op deze wijze kunt u minimaal de kosten weer terugverdienen.

Voor ondernemers zonder etalage geldt dat zij het systeem kunnen plaatsen bij een publieke vereniging. Bijvoorbeeld een voetbalclub, hockeyclub, zwembad, muziekschool, horecaaangelegenheid en ga zo maar door. Voor u als ondernemer zonder etalage een unieke mogelijkheid om uw boodschap, continue in de picture te zetten!